úterý 28. ledna 2014

TAG - My makeup story

Ahoj holky! :))
Dneska je tu můj první TAG, ikdyž jsem chtěla udělat TopMuzi a nákupy, tak to prostě nejde je hroozně blbý světlo a nějak nemám náladu :/. Jsem zároveň trochu nemocná :(..., takže nálada nic moc!
Ale jdeme na TAG, který má 10 otázek!

1.Kolik ti bylo když jsi začala nosit makeup?
 Asi ve 13ti, ale byla to jenom řasenka sem tam nějaký lesk, ale já lesky úplně nenávidím -_- takže se absolutně nechápu :D
2.Jak jsem se dostala k makeupu?
Začalo to Youtubem....koukala jsem se na nějaký videa o Minecraftu, Simíky atd. Viděla jsem videa o malinkatejch holčičkách co si hrajou na "velký kosmetičky"! :D A to mě úplně dostalo :D. Ale pak jsem si všimla Barbory Čermákové, která tam měla video na vysokoposazený culík :)). A pak tam byla její různá videa. Pokračovalo to přes PloomFolery, GetTheLouk, Nikol Jiříkovicová (už nenatáčí). Pak jsem to chtěla zkusit, měla jsem nějaký věci od ségry (taková ta klasika jako to co už nechce :D) a Bravo :D! Dokážete si to představit, žádná sláva :D.
3. Jaké jsou tvoje oblíbené značky?
Hm....asi Essence, Dermacol, Rimmel, Maybelline a Miss Sporty. Ale makeup od Ťamanů bych asi nezkusila. Jednou si ale dám Challenge o Ťamanech.....:D
4. Co pro tebe makeup znamená?
Koníček :)....Něco odlišného.... a zábavu :D
5. Kdybys mohla používat na tvář jen 4 výrobky, které by to byly?
Určitě korektor, mám tmavé kruhy pod očima. 100% řesenka, bez ní nemám oči :D! Pudr, aby korektor hezky držel :). Á....nevím jestli se to počítá, ale použila bych kleštičky.
6. Co máš na makeupu nejradši?
Každý den můžete být někým trochu odlišným.... Podle nálady, dne....Ale také dokáže zvýraznit vaši krásu :3.
7. Co si myslíš o kosmetice z drogérie a drahé značkové kosmetice?
Mně postačí z drogérie, nemám potřebu si kuovat nějaký stíny za tisíce. Ale určitě ji chci vyzkoušet! Rozhodně nepatřím k těm, kteří si myslí, že drogérková kosmetika je nějak horší než nějaká drahá značka. Třeba Max Factor! vždyť to je značka na filmového plátna!
8. Jakou radu bys dala začátečnici v makeupu?
No nejsem žádnej profesionál, takže žádný super rady nemůžu dávat, ale kterou bych určitě připoměla, tak je: Nic nepřeháněj. Ze začátku to nebude nic extra, ale časem a cvikem všechno půjde ;). Hlavně v klidu a pomalu. Do všeho se hned nehrň!
9.Jaký trend makeupu si nikdy nechápala?
Nesleduju je! :D No možná jedno a to barevný řasenky.....hnědá černá v pohodě, ale zelený a bůchví jaký, to fakt není můj šálek kávy :)
10. Co si myslíš o beauty komunitě na YouTube?
Myslím, že je celkem rozšířená. Hlavně poslední dobou vidím stále nové a nové beauty youtuberky a hlavně mladší a mladší...:/...

Tak to by byl celý TAG. Určitě mi nezapoměňte napsat jestli máte rádi barevné řasenky, nebo jste jako já a taky tomu nerozumíte :D. Budu ráda za každý komentář ;)

Mějte se famfárově :3!! Muzíí :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu