sobota 25. ledna 2014

Bomb Cosmetics - Balzám na rty

Ahooj :*
Váu dneska je krásné sluníčko, takže jsem si řekla proč něco nenafotit na blog a neudělat článek. Vždy když je takhle pěkně mám super náladu :*
No nic :D jdem na článek ;)




Je to Máslový balzám na rty jablko a liči. Našla jsem ho úplnou náhodou v Albi. Byli jsme s tátou něco kupovat-oblečení :D. Napadlo mě že by jsme něco mohli vzít mamce, jelikož tam nebyla, ale pro ni je tak těžký něco vybrat :/. Tak jsem sáhla po tomhle balzámku :*. Měl být původně jen pro mámu....ále mě se hodně zalíbil, tak jsem si ho tak trochu přivlastnila :D.

Když jsem ho otevřela poprvé zavalila mě úžasná vůně jablka :3. Já prostě miluju vše co se týká jablek, jahod, čokolády :3 :D.Liči v tom moc necítím :/. nějak mi to nevadí...liči zrovna není moje oblíbený ovoce :/. K dostání jsou i jiné příchutě.
Je pěkně máslový a na rtech opravdu dlouho vydrží. I když je -10 (Nevím kde jsou stupně -_-), tak furt drží :o! Upřímně nemám ráda balzámy co se nanášejí prsty...., ale kvůli němu to vydržím :3. Má 9ml. Co mi ale vadí je, že po delší době má v sobě kousíčky prachu atd. Na fotkách to asi není tolik vidět, možná trošičku na okrajích. V Albi stál 70-80,-. Na jejich stránkách stojí 69,-.


+ pěkně hydratuje           - nanáší se prsty
   krásná vůně                     po delší chvíli se chytá do kalíšku prach
   výdrž
   balení

P.S.: Já ho používám i na kůžičku kolem nehtu.
P.S.2: Omluvte moje nehty, neměla jsem tolik času.

Tak se mějte, napiště něco do komentu a užívejte života :3.

A mám tady malinkatý heslo na závěr: Nikdy není pozdě na změnu ;)
(Moc to s tímhle článkem nesouvisí, ale mně hodně pomohlo :) )

S láskou Muzinká :*

1 komentář:

  1. krasne balenie!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu