úterý 21. ledna 2014

Dermacol - Sprchové gely

Čauko :3
A je tady nový článek a to o (jak jste si určitě přečetli v názvu) sprcháčích od značky Dermacol. Určitě je všichni znáte, ale chtěla jsem udělat nějaký článek z tohoto okruhu. :)

Začnu zleva.
- Aroma Ritual Calming shower gel Tibetan Jasmine (Zklidňující sprchový gel Tibetský jasmín)
Nemůžu si pomoct, ale tento sprchový gel mi vůbec nevoní...jasmín mám ráda, roste nám před barákem (samozřejmě v létě). Když jsem k němu poprvé čichla smrděl jako....psí výkal :´DD opravdu :D! Takže já ho vůbec nepoužívám...asi víte proč :D, ale to je můj názor...prostě to musíte zkusit ;)

- Aroma Ritual Energizing Shower gel Black Cherry (Povzbuzující sprchový gel Černá třešeň)
Toto je asi můj favorit, nádherně voní jako třešně v létě :3. Úžasně hydratuje. Já mám problém, že po všech sprcháčích jsem se hroozně škrábala atd., ale jakmile jsem vyskoušela těchto pár sprcháčů, tak jsem otupěla :OO....Konečně jsem se po nich nemusela 5x mazat. Wohooo :D. Nejlepší na tom je to, že jsem všechny 3 sprcháče dostala pod stromeček, ale já jsem si koupila před tím další 2 a to třešni a hrozny s limetkou :D, takže mám pořádnou zásobičku :D

-Aroma Ritual Stress Relief shower gel Grape, Lime (Antistresový sprchový gel Hrozny s Limetkou)
Můj další oblíbenec :3 Zase, překrásně voní opravdu jako hrozny a limetka-úžasná kombinace :3. Opět nádherně hydratuje a provoní celou koupelnu :). Vždy když se sprchuju, tak si dám tento, hrozny a limetka + černou třešeň a to je teprv paráda! :D

V DM stáli 40 ,-!! Nevím jestli tato akce stále platí, ale ikdyby stáli co stáli, tak stojí za to ;)

Snad se Vám to líbilo :33 a pokud sem přidáte komentář a budete mě navštěvovat (tento blog) budu moc moc ráda :* Další článek bude recence na 2 přípravky, které jsem nedávno vyzkoušela a opravdu se mi zalíbili a jsou to moji miláškové :3

P.S.: Moc se omlouvám, že jsem v poslední době nepřidala žádný článek...Škola...:/ :(

xoxo Muzí :33

2 komentáře:

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu