středa 15. ledna 2014

My Haircare / Moje péče o vlasy

Ahojda :))
 Dnes jsem tady s článkem o mé péči o vlasy. Chtěla jsem "začít" blog s něčím podobným, aby to nebylo hned: Nákupy za atd. atd. atd.. Docela dlouho mi trvalo než jsem se dohodla s počítečem, aby tady byli nějaké ty fotky, ALE přece se povedlo! :D Bravó :D.
Mé vlasy si občas dělají co chtějí  :/ což je někdy problém. Mám od přírody hnědé vlasy a jsou rovné a někdy lehunce vlnité. Když mám náladu na to, že dnes budu mít jenom! rovné vlasy nebo jenom! vlnité, tak to prostě nejde.....Takže jsem se (odpusťte ten výraz, ale.... :D) vyprdla na nějakou extra úpravu vlasů :D.Nechávám je tak jak jsou. Ano přiznávám, občas mám náladu na pana Žehličku nebo pana Kulmu..., ale nepoužívám laky, tužidla, atd. ZATÍM! :D
Nebudu se vykecávat a už jdu na produkty samotné ;)
 Jako první a podle mě základní část o péči o vlasy je šampón, kondicionér popřípadě maska!!!

Mám zde
- Dove hair therapy Nutritive Solutions (šampón)
 Takže šampón...upřímně je to ten nejlepší šampón jaký jsem kdy zkusila. Mám vlasy bez objemu a tento šampón mi udělá krásný nadýchaný efekt. Voní jako smesice manga a šampónu :D moc moc hezky :3. Já ho kupovala v DM na doporučení kamarádky za 57.90 v AKCI minulý týden. Určitě si ho ještě koupím.
             
- Timotei Pure Naturalne Oczyszczenie <-- asi naturální očištění :D (kondicionér)
 No kondicionér mě nenatchl jako šampón....(Už jsem zkoušela Timotei šampón s růží z Jericha a ten byl docela průměr až podprůměr.) Musím mu ale nechat že pekně voní po zeleném čaji :)), což je fajn :). Ale nic moc mi s těmi vlasy neudělá :((. Kupovala jsem ho za 50,-?

Další mám různé přípravky na vlasy:

- GlissKur Hair repair Oil Nutrive (stříkacý balzám na konečky/na celou délku vlasů)
 Používám ho po umytí na mokré/vlhké vlasy, protože už zmiňovaný kondicionér nevyživý vlasy, tak, jak bych potřebovala. Mamka ho používá před žehlením na celou délku vlasů. Obě dvě si ho moc pochvalujeme a určitě nám doma přibide další lahvička ;). Hrozně pěkně voní jak na vlasech tak ve "šplíchátku". Stojí něco málo kolem 100,-

-Elséve Nutri-Gloss Light (balzám pro oslnivý lesk)
Mám ho doma už nějakou tu dobu a asi bych ho už měla vyhodit, protože už přesáhl svoji lhůtu po otevření :D. Je pro "nelesklé" vlasy. Měla jsem celou řadu Nutri-Gloss a nějak zvlášť mě neoslovila :/.Mamka si ho dává na vlasy, když si je zapomene umýt, aby se jí leskly. Nemám tušení kolik stojí, ale takové přípravky od Elséve jsou kolem 120,-? Nevím :/. Ale už si ho určitěnekoupím!

-Syoss (Sysos :D) Revive 3in1 Color Perfect Miracle 
Je to takový balzámek na vlasy, spíš maska, která má oživit barvené vlasy. Jak jsem zmiňovala vlasy si nebarvím, ale ráda ho používám, protože dokáže i konečky hezky probudit ;) (Byl to dárek pro mámu k Vánocům, tak to používám někdy taky :)) .) Má 3 způsoby používání : 1. Vmasírujte do vlasů před umytím, pro péči bez zatížení., 2. Jemně vmasírujte po umytí vlasů a opláchněte (Já doporučuji nejlépe studenou vodou), 3. Nechte působit přes noc pro extra péči o barvu a ráno opláchněte. Podle mě je to velmi dobře vymyšlený výrobek na používání. Zkoušeli jsme (já a mamka) zatím tu 1. aplikaci a musím říct, že se vlasy opravdu probudili k životu, respektivě barva, ALE i konečky byli "zaceleny". Stojí v DM 99,- v Akci. Můžu ho jen doporučit. Pokud můžete zajděte si tam a kupte dokud jsou tyto výrobky v akci! Určitě zkusím i další nové věci od "Sysos" :D.

Doufám že se vám můj článek líbil, že jste si z něj něco vzali a že vám to k něčemu bylo ;). Určitě nezapomeňte na komentář a napište jestli jste zkusili nějaký tento výrobek a jaký na něj máte názor :). Ráda si přečtu všechny vaše komentáře :*

S láskou Muzíí :))

       




2 komentáře:

  1. Hezký článek ! :)* Chtěla bych zkusit něco od Gliss Kur ale nějak jsem na to nemyslela když jsem byla v drogérii :D. Teď moje nej. produkty na vlasy je ten šampon zelený od Garnier a Balea maska na vlasy :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujů :)). Určitě ;), doporučuju! ;). Ooo já si chci taky koupit tu masku na vlasy od Balei, koukala jsem na ní na netu, na tu fialovou, nevím přesně jak se jmenuje :D. Mám teď špatný vlasy z té zimy :// a nemám žádnou masku :((

      Vymazat

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu