neděle 12. ledna 2014

Ahojda!! :))


Ahoj holky, hned na začátek bych chtěla "podotknout", že toto je můj první blog/článek a chtěla bych, aby byl zaměřený na Kosmetiku, Fashion atd..Už nějakou chvíli jsem přemýšlela jestli mám do toho jít, ale pak jsem si uvědomila že blog má skoro každý druhý....Takže o co jde?;) Upřímně.....mám trochu nervy :DD
No ale aby jsme se posunuli někam dál :)), tak vám o sobě něco málo řeknu ;) (Ale vážně něco málo :D, ráda bych si totiž zachovala svoje soukromí a doufám že to budete respektovat ;) )
-Jsem holka... nečekaně :D
-Kosmetice se venuji nějakej ten pátek a přesně to je....asi..ty kráso už nějak rok a půl :D.
-Kolik mi je vám nepovím, jak už jsem zmiňovala soukromí.... :) a byla bych ráda když se na to nebudete ptát ;)
-Nebydlím v nějakém velkoměstě :DD
-Nejsem jedináček (možná trochu zbytečné ale nevadí :D)
-Na YT stránce nejsem a asi ani nebudu. A když už tak rozhodně né teď
-Prosím berte tento článek za takový informační a je to něco jako moje zkouška :D
-Na YT sleduji Nici, Anet, Terku, Lucku, ale i zahraniční a to Bethany Mota, beautybaby44 (doufám že se tak jmenuje :D) a jiné


Další článek by byl už o kosmetice a to o.....nechte se překvapit ;)

S pozdravem a láskou Muzinka :))

P.S.: Dolů do komentů mi napište co chcete za články např.: TAGy, jestli by Vás bavili. Budou zde vycházet Oblíbenci něco jako TopMuzi nebo něco takového, Nákupy atd..
Jooo a ještě určitě mi dejte dolů do odkazů vaše blogy a prosím napište Váš názor na mě :)). Hodně to pro mě znamená :*.

2 komentáře:

  1. Hodně štěstí a děkuju za tvůj krásný komentář :)! A taky se kosmetice věnuju rok a půl +/- :D.
    http://www.ladyderinbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju mockrát :3. Nemáš zač ;). Hrozně si mě tímto komentářem potěšila, že ani nevíš jak :3

      Vymazat

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu