neděle 18. května 2014

Fialové oči s bronzovou linkou / fotonávod, tutoriál



Ahoj holky!

 Toto líčení mě napadlo náhodou a doufám, že se Vám bude líbit.
                                                                                                  

 Jako primer jsem použila korektor a prstem jsem ho rozmazala po celém víčku. Btw použila jsem ten světlejší. Když jsou to fialové oči, tak fialový stín. Můžete použít jakýkoliv fialový stín, matný či lehce třpitivý. Protože jsou moje stíny málo pigmentované kapla jsem do nich vodu a tím jsem dosáhla barevnějšího efektu. Nanesu ho po celém pohyblivém víčku.


Jak na bronzovou linku? Nejlepší jsou krémové stíny. Já mám jedny takové *podržte se* z Brava! Jsou perfektní je to trio-paletka, která obsahuje zelenou, bronzovou a šampáňo. Nicméně nanést je, je velice těžké ,a tak jsem použila úplně obyčejný pěnový aplikátor a lehce jsem "naďupkovala linku". Linku stáhneme i na spodní víčko. Aby fialová nebyla tak ostrá, rozblěndila jsem ji pomocí toho samého fialového stínu, akorát jsem nepoužila tu mokrou část, ale ten sipký prášiček.






Už stačí jen projasnit vnitřní koutek + kost pod obočím, natočit řasy a dát řasenku, vybarvit lehce obočí, korektor na kruhy pod očima a nakonec Vaši oblíbenou nude rtěnku. Já jsem použila barevný balzámek, který jsem vklepala do rtů (nevyfotila jsem).

    Všechny produkty co jsem použila.
  • Toto líčení bych určitě nenosila do školy. Spíš někam do divadla nebo na večeři.

Dejte mi vědět jak jste dopadli s tímto líčením Vy a jestli se Vám líbí způsob mého tutoriálu. Určo se podívejte na mé další články ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za Váš komentář ;) a moc ráda si ho přečtu